2008年3月7日金曜日

お気に入りの木彫り

 今日は私が持っているお気に入りの木彫りを載せてみました。今回は少しバリの雰囲気を出そうと思い、照明を落としてから携帯カメラでの撮影を試みてみました。
 多少は雰囲気が出たかなぁ~とは思いますがいかがでしょうか??
 実際同じデザインでも、ひとつひとつ手作りのため、表情が違ったり、色が違うだけでもかなり雰囲気が変わります。
 お気に入りの木彫りを探すこともバリでのショッピングの醍醐味です!!

Favorite wood carving which I have was carried today. After thinking that he would take out the atmosphere of a barricade and dropping lighting a little this time, photography with a portable camera was tried. atmosphere came out of some -- although I think ?, how is it?? For the actually same design or each handmade, expression is different or atmosphere changes considerably that a color is also different. It is also the real thrill of shopping in a barricade to look for favorite wood carving!!




 \(>.<) けっこうこの髪型がお気に入りです!!
\(>.<)This hairstyle is a favorite very well!!








 


1-1 木彫り灰皿 450円 Wood-carving ashtray 450 yen


1つ1つ職人さんが作った、手作り木彫り灰皿。

The handmade wood-carving ashtray which the craftsman made one by one.

0 件のコメント: